20 Ocak 2022 Perşembe

BNI Pruva 'dan Mersin Yatırım Fırsatına

Ruhumu besleyen üyesi olduğum birçok STK aynı zamanda gayrimenkul işimi de zenginleştiriyor.

Bunlardan birisi olan BNI Pruva da biz her perşembe değişik iş kollarından başarılı ve işine yatırım yapan iş insanları ile sabahın çılgın saati 06.45 te toplanıyoruz ve işlerimizi tanıtıp, iş yönlendirmeleri çıkarıyoruz.

Bugün kü toplantıdan sonra Mersin den Finans Yatırım Uzmanı arkadaşım  Funda hanım bir yandan soğuk bir yandan İstanbul ulaşım sıkıntısı..Ben şu saatler arası Kadıköy Yeldeğirmeni 'nde bulunan Hatrı Var kafedeyim vaktiniz varsa işler ve bazı konu başlıkları hakkında görüşebilir miyiz? dedi.

Daha önce ekibi ile 2 kere  ofisimizde iş kollarının sunumunu birebir yapmıştı zaten, memnuniyetle dedim. Ara tatile erken giren çocuklarımı da aldım Kadıköye gittik.. onlar gezdiler ben 14.30 da toplantıdaydım, 16.30 a kafar işler, Mersin şehircilik planlamaları ve yatırım fırsatları hakkında görüştük.

Nasıl ortak bir çalışma planına geçebiliriz,bunlar için nasıl ilerlenmeli irdelemek.. 

Karlı bir İstanbul gününde ķârlı bir iş görüşmesi oldu.

O arada Kurtköy deki Plaza sahibim yetki belgesi 6. Madde için aradı, Çekmeköy Plaza sahibim gelin Salı günü yetkilendirelim diye  aradı..

Gayrimenkulde hep ekeriz ama yılın ilk 3 ayı daha çok ekeriz...

Ekmek mevsiminden, mis kokulu ekmek davasına bir günümün kısa özetidir..

20.01.2022

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder